vertraging - deel 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jacqueline - WaarBenJij.nu vertraging - deel 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Jacqueline - WaarBenJij.nu

vertraging - deel 2

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

31 Juli 2006 | Verenigde Staten, San Francisco

Tsja, jullie merken het al. Er zit niet zoveel schot in mijn verhaal. Het hostel is helemaal geweldig, maar op de momenten dat ik tijd heb om achter de computer te kruipen, heeft iedereen die tijd. Druk dus. En dan doen ze het niet eens altijd allemaal. En om nou een uur in de rij te gaan zitten om te wachten... Beetje zonde van mijn vakantietijd.
Maar misschien in het volgende hostel beter. Ik vertrek vanavond namelijk per Greyhoundbus naar de Grand Canyon. Na lang wikken en wegen bedacht dat het waarschijnlijk nog wel weer even gaat duren voor ik in de USA ben. Dus ga ik daar een paar daagjes kijken.
Tot gauw!

• 31 Juli 2006 - 16:53

Jenny:

leuk je zo op deze manier te volgen.ben benieuwd naar het volgende hopelijk dan meer geluk met de computer

Jacqueline

Zie hier, mijn digitale reisdagboek. Zo nu en dan is een reis voor mijn gevoel de moeite waard om hier 'verslagen' te worden. Vooral nu elke reis een apart dagboek kan krijgen hier op de site. Veel leesplezier! En ik krijg natuurlijk graag een reactie :)

Actief sinds 22 Juli 2006