woensdag 2 augustus: Grand Canyon Tour - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Jacqueline - WaarBenJij.nu woensdag 2 augustus: Grand Canyon Tour - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Jacqueline - WaarBenJij.nu

woensdag 2 augustus: Grand Canyon Tour

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

03 Augustus 2006 | Verenigde Staten, Flagstaff

Ik ben net terug van een 'rondje' Grand Canyon. Zit nog stoffig en bezweet achter de computer. Maar:..............................
(sprakeloos dus)

Het was echt ge-wel-dig! Niet te beschrijven, zo imposant. De tour was georganiseerd door het hostel. De man die ons begeleidde en rondreed had er ontzettend veel verstand van en had er heel veel plezier in om ons alles te laten zien.
Toen we de eerste keer vlak bij de rand kwamen, mochten we nog niet kijken. Dus iedereen moest zijn ogen dicht doen en we zijn in polonaise naar de rand gewandeld. Michael (de tourleider) zette ons in de juiste positie. En toen... 1, 2, 3... kijken maar. WAUAUAUAUAUAUW!!!!!!!
Ik heb twee foto's geplaatst, er komen er nog meer. Maar de batterij van het toestel is leeg. Ik heb vandaag denk ik wel 100 foto's gemaakt ofzo...
Zo, nu ga ik douchen. En daarna gaan we met een aantal mensen van vandaag naar de plaatselijke pub, waar ze jaren 80 avond hebben en al het drinken $2 kost. En dan morgen weer vroeg onderweg naar Chicago met het vliegtuig vanuit Phoenix.
Tot dan!
PS. Het is erg leuk om al jullie reacties te lezen. Fijn dat jullie mijn reisperikelen met zoveel enthousiasme volgen. Thanks! Het is goed om af en toe bericht uit het verre Nederland te ontvangen. Liefs, Jacqueline

  • 03 Augustus 2006 - 12:05

    Eva:

    say no more....it's BEAUTIFUL!
    Say hi to Oprah for me!

  • 03 Augustus 2006 - 15:08

    Chiel:

    WOUWIEWOUW!!!!! Wat een ontzettend gave foto (s)!!!! Ik krijg weer kippevel als ik er naar kijk. Tjonge jonge wat een geweldige ervaring zeg. HEt lijkt me mega overweldigend als je zo ineens oog in oog met de Grand Canyon staat. :) Leuk dat je het zo ontzettend naar je zin hebt en erg mooie dingen meemaakt.

    Voor mij is het nog 8 weken werken. Het aftellen is begonnen, heerlijk!

    Ik kijk uit naar je volgende berichtjes. Het zijn leuke afleidingen hier in het nu regenachtige Nederland. Ik las in de krant dat de Oostkust gebukt gaat onder extreem hoge temperaturen. In NY heb je zelfs geen verlichting meer in de avond voor de skyline..

    Liefs
    Chiel

  • 03 Augustus 2006 - 15:45

    Danielle:

    ziet er echt gaaaaf uit!!
    Mooie foto's!

  • 04 Augustus 2006 - 12:41

    Margaretha:

    ZOhoo moest even wat te lezen inhalen zie ik...en dat in een weekje tijd. Zie dat je veel dingen aan het doen bent en ik vind de Grand Cayon zo op de foto wel erug gaaf!! NU ga ik snel ff een tukkie doen voor vanavond ;o)
    xxx

  • 08 Augustus 2006 - 15:38

    Tina En Haar Mannen:

    Lieve Jacqueline,
    eindelijk de tijd gevonden om te lezen, erg mooi en leuk allemaal. Foto's moet ik nog bekijken. Heb je mijn sms-je nog gehad? Zo niet:Arie en Elvira hebben op 25 juli een zoon gekregen: Gijs (Jaime Manuel in het Spaans). Je hebt al een cadeau gegeven samen met Sandra & Arjan en ons. Elvira wilde graag een voedingskussen hebben. Nog veel plezier de laatste dagen en we spreken elkaar snel!

    Liefs, Tina en haar mannen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Zie hier, mijn digitale reisdagboek. Zo nu en dan is een reis voor mijn gevoel de moeite waard om hier 'verslagen' te worden. Vooral nu elke reis een apart dagboek kan krijgen hier op de site. Veel leesplezier! En ik krijg natuurlijk graag een reactie :)

Actief sinds 22 Juli 2006
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 13387

Voorgaande reizen:

16 Juli 2016 - 08 Augustus 2016

Rondreis Zuidelijk Afrika 2016

28 Juli 2010 - 09 Augustus 2010

Ierland zomer 2010

05 Augustus 2009 - 15 Augustus 2009

La France zomer 2009

25 Juli 2006 - 16 Augustus 2006

USA zomer 2006

Landen bezocht: